top of page
חיפוש

עשרות בוני אתרים לא הבינו כמה הם שווים באמת

אחרי שהצגנו את אחד המוצרים שלנו, המיועד לבוני אתרים, הוצפנו באינספור תגובות בקבוצות הרלוונטיות בפייסבוק, במיילים, בוואטסאפ ובשיחות טלפון. התגובה השכיחה ביותר הייתה - "פתחתם לנו את הראש, לא הבנו כמה אנחנו באמת שווים". מה המוצר? מי קהל היעד? ואיך הכל התחיל? מוזמנים לקרוא.

לפני כחודש, הוזמנו על ידי חברת Wix לספר את הסיפור שלנו במיטאפ הראשון שהקימו אחרי שנתיים של קורונה. בכנס נכחו Wix Partners שהם בעצם בוני אתרים על טכנולוגיית Wix, ובו הציגה החברה את פיתוחיה החדשים ולמה בעצם עולם שלם של בוני אתרים נהנה מהכלי הזה שנקרא Wix.


הכל התחיל בביס מעולה בלוקיישן מושלם

למה הוזמנתי לספר את הסיפור שלי? הכל התחיל חודש לפני, על המבורגר טוב ובירה בחאן ברמת הגולן שם הגשתי עם הפודטראק שלי (תחביב מטורף) המבורגרים לעובדי Wix.

אחרי שהם עפו על המנות שהגשתי להם, סיפרתי להם שגם אני ביום יום בונה אתרים בוויקס, שאני בעצם LEGEND - (דרגה המבוססת על כמות האתרים שבניתי).


החבר'ה התלהבו, וביקשו ממני לבוא למיטאפ ולספר את הסיפור שלי.

הגעתי. עליתי, הצגתי את עצמי, סיפרתי איך בניתי לי אתר בוויקס ואני מופיע במקום הראשון

ב-Google תחת הביטוי "פודטראק בצפון"

ו... סיפרתי להם על TazMaz.


כדי להמחיש את המערכת שבנינו ועדיין בפיתוח (ההשקה ממש בקרוב), הצגתי בפני אותם בוני אתרים מחשבון שבנינו ממש למענם - מחשבון תמחור לבניית הצעת מחיר לאתר אינטרנט.


קהל המשתתפים קיבל במהלך המצגת את הלינק לכלי לבניית הצעת מחיר וכבר במהלך המצגת הבחנו בפרצופים מחייכים, משתאים ואפילו כאלה שצחקו בזמן שהם משתמשים במערכת, ולמה?

כי המערכת הזו נבנתה אחרי מחקר מעמיק בו שאלנו לא מעט בוני אתרים על תהליך העבודה מול הלקוחות שלהם.

את התשובות והתובנות, ובעיקר את האבחנות שקיבלנו על ההתנהלות ההתנהגותית של בוני האתרים מול הלקוחות שלהם, ולא פחות מול עצמם - העברנו למירב, מייסדת TazMaz, שתרגמה את כל זה למתמטיקה ונוסחאות, שידעו לבנות את המחיר הנכון לכל פרויקט.


אז כמה את.ה באמת שווה?

השאלה הראשונה שאנו שואלים היא: כמה נראה לך שמגיע לך להרוויח עבור שעת עבודה? לגיטימי... יש כאלה שמתמחרים את עצמם ב-100₪ לשעה ויש כאלה שחושבים, וכנראה מגיע להם, פי 3.



אחרי שבונה (או בונת 🙂 ) האתרים תימחר את שעת העבודה שלו, עברנו לקטע הטכני יותר של בניית האתר ושאלנו מה הם הרכיבים והתוספים הנדרשים באתר ושאלות פשוטות כמו - מי דואג לחומרים וכמה בונה האתרים יצטרך להתאמץ כדי להגיע אליהם.



איך הופכים התנהלות התנהגותית למספרים? תשאלו את TazMaz

עד כאן הכל ברור לכל בונה אתרים מתחיל... איך יראה האתר, כמה דפים, יש SEO, יש בלוג, עם e-comerce או בלי... את זה בוני האתרים כבר יודעים לתמחר כמו שמוסכניק יודע לתמחר טיפול 10,000 לניסאן קשקאי.


אז איפה הכשל התמחורי הגדול? בהתנהלות מול הלקוח ובכנות האישית שלך מול עצמך כבונה אתרים. אם נחזור להצגת התכלית שלנו בוויקס, בה הצגנו את המערכת - כאן הגיעו אותם חיוכים של האנשים שבמהלך המצגת פתחו את המערכת וענו על השאלות... שאלות "מרימות גבה", מסוג השאלות שאומר הבן אדם: וואלה, איך לא חשבתי על זה קודם. כן, אנחנו עושים לכם טיזינג. אם אתם רוצים לראות מה הן השאלות, עליכם להיכנס למערכת ליצירת הצעת מחיר לבניית אתר של TazMaz ולמלא את השאלון.


אז מה התוצאה ולמה בוני אתרים מתקשרים אלינו להודות לנו?

כי אמרנו להם בסוף את האמת! הצגנו בפניהם כמה הם מתמחרים את עצמם וכמה הם בת'כלס מקבלים, ביחס למה שהם באמת צריכים לקבל. בוני אתרים פתאום הבינו שכל ההתנהלות שלהם מול הלקוח ומול עצמם מתגמלת אותם במחיר נמוך יותר מאשר באמת מגיע להם. ולא פחות חשוב, במחיר נמוך יותר ממה שהם חושבים שהם מקבלים.



מה הדבר הבא ב- TazMaz?

אנחנו עובדים סביב השעון להשיק לכל בעלי העסקים את המערכת שתעשה להם סדר במספרים. כרגע אנחנו מקבלים משובים מסדרת הנסיינים שלנו שמלמדים אותנו לא מעט על התנהלות בעלי עסקים.

מכיוון שאנו בקשר עם מאות בעלי עסקים במגוון תחומים, וחלקם נחשפו למחשבון הזה, התבקשנו ליצור מחשבונים שכאלה גם לתחומים אחרים... מבטיחים שזה יקרה ממש בקרוב.

בא לכם מחשבון גם לתחום שלכם? כתבו לנו בטופס הצור קשר או בוואטסאפ לשירותכם תמיד - צוות TazMaz

bottom of page